vijfde dag - Reisverslag uit Selva di Cadore, Italië van Jerf Hol - WaarBenJij.nu vijfde dag - Reisverslag uit Selva di Cadore, Italië van Jerf Hol - WaarBenJij.nu

vijfde dag

Door: Jerf

Blijf op de hoogte en volg Jerf

24 Juli 2014 | Italië, Selva di Cadore

Ondanks dat de weersvoorspellingen slecht waren ook vandaag weer een schitterend mooie dag; zon, stapelwolkjes, prima temperatuur van rond de 26 graden! Fijn!
Theo leidt ons weer met prachtige routes door mooie dalen en over hoge bergpassen. De hoogt varieert vandaag tussen de 800 en 2200 meter. Het is overigens wel druk op sommige bergpassen met auto's, motoren en campers, maar we manoeuvreren er ons behendig doorheen.
We stoppen regelmatig om te genieten van de omgeving en het uitzicht. Een paar broodjes en wat drinken en dan weer verder.
De broodjes beleggen we 's ochtends tijden het ontbijt in ons hotel en we nemen ze mee in een plastic zakje. Dat gaat prima en kost niets :)
We zitten per dag heel wat uurtjes op de motor. Meestal vertrekken we rond half tien 's ochtends en aan het eind van de middag, zo tussen vijf en zeven, zijn we weer bij ons hotel. De motor stallen we dan in de garage van het hotel, even opfrissen en dan naar een restaurantje in de buurt van het hotel. Deze avond genieten we van echte Italiaanse pizza's en een huisgemaakte tiramisu. Nog een glaasje Italiaanse wijn erbij en we zijn helemaal blij en voldaan.

Het is heel gezellig samen met Theo en Han. We kletsen over van alles en nog wat en hebben veel plezier. Kortom, een tot nu toe prachtige motorvakantie met slechts 1 dag heel slecht weer.
Wat wil je nog meer......(nog meer van die mooie dagen!).