Negende dag - Reisverslag uit Freudenstadt, Duitsland van Jerf Hol - WaarBenJij.nu Negende dag - Reisverslag uit Freudenstadt, Duitsland van Jerf Hol - WaarBenJij.nu

Negende dag

Door: Jerf

Blijf op de hoogte en volg Jerf

27 Juli 2014 | Duitsland, Freudenstadt

Een prima nacht en fris en fruitig weer rond half 8 uit bed. Een prima ontbijt staat voor ons klaar en we doen ons tegoed aan eieren, kaas, verse broodjes, komkommer, tomaat, etc. etc.
We maken ons lunchpakketje klaar, rekenen af (goedkoop!!) en vertrekken voor de laatste rit naar huis. Ook deze rit is nog zo'n 550 kilometer maar nu is het gelukkig prachtig weer. Rond de 27 graden is het 's middags.
De rit gaat vrij vlot en voor het grootste deel over autowegen en snelwegen. Na enkele tankstops en koppen koffie komen we om 17.00 uur aan in Asten. Daar drinken we met elkaar nog een glas limonade en neem ik afscheid van Theo en Han.
Wat een fantastische week was dit, ik heb super genoten van het gezelschap van Theo en Han en van de prachtige natuur en routes, de vele haarspeldbochten en en mooie uitzichten.
Voor herhaling vatbaar!!!