Zevende dag - Reisverslag uit Selva di Cadore, Italië van Jerf Hol - WaarBenJij.nu Zevende dag - Reisverslag uit Selva di Cadore, Italië van Jerf Hol - WaarBenJij.nu

Zevende dag

Door: Jerf

Blijf op de hoogte en volg Jerf

25 Juli 2014 | Italië, Selva di Cadore

Vandaag is het vrijdag 25 juli en de zon schijnt!! Blauwe lucht met af en toe een stapelwolkje! Dat belooft een goede en mooie dag te worden.
Eerst even ontbijten en dan weer op de motoren voor een laatste toerdag in de Dolomieten!!
Zaterdag en zondag staan gepland als reisdagen terug naar Nederland; wat gaat die tijd toch snel!!

Het grootste deel van de dag hadden prachtig weer, lekker zonnig en een mooie temperatuur van rond de 20 graden. Midden op de middag begon het te regenen; niet heel erg hard maar we moesten toch even de regenpakken aan doen.
Opnieuw schitterende bergwegen gereden, door groene weiden en bossen en over rotsachtige trajecten. Heerlijke haarspeldbochten afgewisseld met lange trajecten om even lekker door te rijden. Op tijd even stoppen voor een broodje en een slok drinken. Natuurlijk ook even een fotootje maken van de prachtige omgeving. Wat een geweldig mooie dag alweer!

Om een uur of vijf vanmiddag weer terug in het hotel en dan lekker even onder de douche om de vermoeide ledematen weer wat te ontspannen. Lekker opgefrist nu even in de lounge van het hotel mijn dagboekje bijwerken.

Straks een lekker wijntje en weer heerlijk Italiaans eten; wat een feest!

Morgen beginnen we aan de eerste helft van de terugreis. We weten nog niet precies hoe we zullen rijden; dat hangt ook af van het weer. Als het regent dan pakken we de snelste weg, maar is het mooi weer dan doen we het rustig aan over mooie weggetjes. We zien wel.

De motor doet het prima maar is wel heel vuil geworden door de regen. Dat wordt weer poetsen volgende week.

Het is erg gezellig met Theo en Han. We voelen elkaar goed aan en kunnen het prima vinden met elkaar. Het rijden samen gaat ook uitstekend. Het tempo is voor allen goed te volgen en we rijden 'op veilig'! Rustig over de bergweggetjes en even gang maken op de grote overzichtelijke weken. Leuk!!

Kortom, het is genieten deze week!!