Beluga - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Jerf Hol - WaarBenJij.nu Beluga - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Jerf Hol - WaarBenJij.nu

Beluga

Door: Jerf Hol

Blijf op de hoogte en volg Jerf

28 November 2012 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Bijna is het dan zover en is er een eind gekomen aan onze fantastische vakantie in Kaapstad. Deze laatste dag brengen we shoppend door op het Green Market Square en Long Street. Esther is vriendjes met bijna alle donkeren mannelijke verkopers en krijgt een cappuccino met 'I love you' er in geschreven...! Als klap op de vuurpijl weet zij de olifant te bemachtigen in het winkeltje waar we al meerder keren zijn geweest. Zij wordt dan ook meteen herkend en weet voor een schamele 150 rand haar geliefde diertje te bemachtigen!

's Avonds spreken we af met Myrna en Claire bij Beluga; het geprezen restaurant op Prestwich Street waar en al een een keer eerder zijn geweest. We dineren heerlijk en de dames, met name Esther, genieten optimaal van de chocolate beigners. Na een hartelijk afscheid en nog een laatste foto samen scheiden onze wegen. Myrna en Claire hebben nog een twee maanden te gaan hier, Esther en ik moeten helaas terug....